Veelgestelde vragen

Betalen

Alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

De webshop biedt een systeem aan van beveiligde betalingen. Het is mogelijk om af te rekenen met SOFORT Banking, Paypal, Bancontact, Belfius Direct Net, iDEAL, ING Home’Pay, KBC/CBC Betaalknop.

Verzenden & retourneren

A. Hoeveel kost een zending en ophaling?

België:
> €65: gratis
< €65: €5,99

Ophaling in het Oscar Vankesbeeckstadion:
gratis


B. Welke transporteurs gebruiken wij?

We leveren in principe altijd via Bpost.

C. Hoe lang is een pakket onderweg?

Wij verzenden alle pakjes één maal per week en ten laatste 10 dagen na jouw bestelling. Op het ogenblik dat jouw pakje is verzonden sturen we jou een e-mail. Hierna duurt het gewoonlijk 1 à 2 werkdagen tot het pakje bij jou is geleverd.

D. Tevredenheidsgarantie / Terugzenden en omruilen

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de gekochte goederen, kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket contact opnemen met ons via fanshop@racingmechelen.be, om het product, in de mate van het mogelijke ongebruikt en in zijn originele verpakking, om te ruilen of een terugbetaling te regelen.

Vermeld in deze mail:

  • Ordernummer
  • Datum ontvangst goederen
  • Naam en voornaam
  • Adres (straat en nummer, postcode, Gemeente/stad, land)
  • Telefoonnummer
  • E-mail
  • Rekeningnummer

Opgelet, het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikels te retourneren!

E. Contact

Met al uw vragen kunt u terecht op fanshop@racingmechelen.be. Uw e-mail zal zo snel mogelijk worden behandeld.

F. Garantie

Voor consumenten-klanten geldt de wettelijke garantie voor verborgen gebreken van 2 jaar vanaf de datum van levering van de goederen (leveringsbon). Vanaf de zevende maand kan dergelijke garantie slechts worden ingeroepen voor zover de consument-klant kan aantonen dat het gebrek reeds bestond op het moment van levering. Gedurende de eerste zes maanden kan de klant defecte goederen onvoorwaardelijk terugsturen, tenzij Fanshops.be aantonen dat het gebrek niet bestond op het moment van levering. Alle klachten op grond van verborgen gebreken dienen, op straffe van verval, binnen de twee maand na de ontdekking ervan door de klant aan Fanshops.be te worden meegedeeld via fanshop@racingmechelen.be.